Linköpings Alpina Klubb

Tog precis fram min fart-dräckt som jag hade när jag tävlade alpint i skidor. Anledningen till varför jag tog fram den är för att jag har jätte ont i ryggen, och jag kom på när jag satt i bilen påväg hem att jag ramlade ganska rejält en gång på en tävling i Nörrköping och fik vänster bakskida upp i ryggen. Det blev ett märke i dräckten av skidan så jag tänkte kolla om det är på samma ställe som jag har ont. Och det var det.

Jag ska nämligen till Mjölby och röntga ryggen imorgon och dom kommer fråga massa om ryggen och om jag har varit med om någon olycka eller liknande så att dom kan lista ut vad som är problemet.

 





Var tvungen att ta bild på dräckten, var trots allt cirka 1 och 1/2 år sen jag hade på mig den senast... och typ 3 år sen jag tävlade för sista gången i den. Saknar faktiskt att åka och tävla i slalom, storslalom och super G!

Aja nu måste jag röra på mig lite, får jävligt ont i ryggen av att sitta still länge i samma position!

/ j




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla snygg!

Lycka till med ryggen :)

2009-08-31 @ 22:26:42
Postat av: Anonym

Hoppas ryggen blir bättre. Lycka till med rönken.

2009-08-31 @ 22:42:10
URL: http://metrobloggen.se/lenu2008
Postat av: Anonym

kom ihåg mig,

2009-09-10 @ 12:31:02
Postat av: Anonym

kom ihåg mig,

2009-09-10 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0