Lite smått och gott från sommarlovet

Tittade nyss igenom min mobil och hittade lite bilder som väcker väldigt roliga minnen från sommarlovet!

Tänkte dela med mig av några, dom kommer inte ha något sammanhang över huvud taget men det är bara att titta.


Sanna på en bar i Leksand!


Mycket snygg bild på mig en tidig morgon med flätor i hela håret. Tänkte få det lite lockigt men misslyckades TOTALT. Det blev helt rakt. Fattade ingenting.


Ja ni ser ju själva..


Sanna och jag innan platå om jag inte minns helt fel. Fick vi med cidern?!


Hej grabbar..




Oj här blev det lite snett, skyll inte på mig om du får nackspärr.


Japp, moppetjejen fick soppatorsk. Vi fick leda moppen från malmslätt til ryd... (y)


Sara gav upp.....






Det är inte så illa som det ser ut. Tro mig.


Poolparty


Cyklade från Nykil in till stan. 55 min! YES


Linda med vattenpipa i högsta hugg. Fick vi med cidern?!



Nej men ni nu orkar jag inte mer, men här har vi lite bilder iaf. Har massa mer bilder från Alanya och andra roliga utflykter men dom finns inte på den här datorn tyvärr. Får bli en annan dag om jag orkar helt enkelt.

/ j

Kommentarer
Postat av: Sara

haha flätbilden på oss, så grotesk

2009-08-20 @ 22:39:20
Postat av: Anonym

nykiiiil <3

2009-08-20 @ 22:41:13
Postat av: SG - Fisken

aj jävlar i hela helvetet vilken bild på mig och adde alltså.. grabbarna, det är ju inte ens soligt ute ju!



Rätt shyst feeling man får av grillbilderna för övrigt, känns som vi hann med alldeles för lite i sommar, tråkigt!



Tack för mig!

2009-08-20 @ 23:10:50
URL: http://shortsgrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0