Lovestory

Krogen igår med tjejjerna. Först var det pristutdelning på Pitchers (stavas?) Jag kom 9:a av 40 stycken för övrigt... inte så jätte bra men jag är nöjd ändå. Efter det drog vi till 55:an, när vi väl sitter där och har beställt dryck och fixat bord så ringer Calle och säger att vi kan komma hem till Johan på lite förkrök. Så upp och iväg till Platensgatan där han bor. Hemma hos honom var det kul, förutom att jag drog på mig en väldigt irriterande hicka som jag inte blev av med!! haha.
Sen blev det iallafall krogen efter det och natten slutade sedervanligen på kebabbaren.
Mycket trevlig kväll måste jag säga! Träffade såklart sara på stan också :D

Bilder har sofie på sin kamera så jag väntar med att lägga upp bilder förns jag har alla!

 / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0