Så går det om man missar bussen..

Lollo och jag passade inte tiden till bussen yesturday och nödlösningen var att ta cyklarna. För vem vill komma försent den första riktiga skoldagen?. Det var min idé (stolt). Antingen är det så att jag har väldigt bra kondition eller så är det så att Louise verkligen tappat sin. Fast, jag har inte tränat seriöst sedan 2007 och Louise hade 4 timmars idrott i nian. Fast kontition är ju en färskvara. Jag vill ju verkligen tro att det är jag som har bra konditon men jag tvekar. Fast den cykelturen som egentligen brukar ta mellan 40-45 minuter tog igår 25, Det var nog min förtjänst trots allt.

Syrran låg seriöst 10m bakom mig hela vägen. Varje gång jag kollade bak såg hon ut att börja tjuta. Stackarn.

Hon berättade för mig att hon kommer in på sin första idrottslektion på gymnasiet, anfåddare än aldrig förr och hela idrottsoutfitten är på. Hon öppnar väskan och ska ta upp skorna men kollar på klasskamraterna och ser att ingen är ombbytt och det visade sig vara teori, viket Lollo helt hade missat. "Inte ens idrottsläraren var ombytt"



/S


Kommentarer
Postat av: lollo

hha det däår med att inte ens idrottsläraren var ombytt ljög jag om haha =D

2009-08-26 @ 16:10:48
URL: http://louiiseek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0