underbara sommar


Allt känns faktiskt ganska värdelöst just nu. Vädret är skit (regnet slår hårt mot fönstret och åskan överröstar min musik), johanna och carro har tagit bussen tillbaka till uppsala, skolan börjar på tisdag och jag mår så himla dåligt.

Vi alla vet ju att skolan sätter igång nästa vecka och varje år har man nästan varit lite upprymd för att träffa alla igen. Iår är jag inte det. Jag har haft världens bästa sommar. Jag vill inte komma tillbaka till skolan. Jag är inte redo, inte än i alla fall. Det här lovet har varit så ovanligt kort, swiish så var det slut på det roliga.

Någon dag ska jag lägga in alla (då menar jag alla) bilder ifrån mobilen från i sommar. Då kommer ni nog förstå vilket underbart lov jag har haft, trotts vädret. Det gör faktiskt inget att jag kommer tillbaka till skolan vit som ett A4-papper. Jag har haft världens bästa lov!

/S

Kommentarer
Postat av: johanna

du får helt neklet kängta till jul för de är ju as mysigt och då äre bara några dagar kvar tills vi kommer till er , och sen är det inte långt kvar till turkiet :)<33

2009-08-18 @ 21:20:53
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0