Så det kan bli

Jag och Marcus åkte till ikano idag och skulle kolla på toalettgrejer till våran extremt omtyckta toalett.
Vi gick runt där som ett par som nyss skaffat lägenhet som verkligen inte kunde komma överens. Tyckte jag något var fult, tyckte han det var snyggt och alla fula saker tyckte han ju såklart var snygga. Men vi kom överens ganska bra tillslut även fast jag inte tyckte att den röda toaborsten var någon hitt.

På hemvägen köpte vi med oss mcdonald's och jag fick ansvar att ha maten i min knä. Det ena colaglaset (muggen) ramlar rakt ut på golvet och Marcus blir galen men det enda jag säger är "Fan, kunde det inte vart den lilla colan!"

Det bara vällde ut dumma saker ur munnen på honom. Allt från att jag var världens klantigaste människa till att jag var "en jävla stolle". Jag orkade inte lyssna på dessa ord så jag sjöng med i "I got a feeling" som spelades på radion, fast på svenska.
"Jag har en känsla, att inatt kommer bli en god natt, att inatt kommer bli en GOD GOD NA-A-ATT!!"
även fast jag såg ett léende på hans läppar var han fortfarande riktigt jävla förbannad.



/S

Kommentarer
Postat av: tove

jajamän! det är köpt på sisters :)

2009-08-26 @ 19:13:32
URL: http://tost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0