Hej hej

Jahopp, databas lektionen förstod jag inte mycket av sen iallafall... det ända som gick in var att data inte var samma sak som information..? Men det  var tydligen det den här första lektionen skulle gå ut på, så fortsätter det såhär enkelt så kommer jag klara databashanteringen galant :L




Paulina och jag gick och åt på Steves efter skolan....


med alex och malin. Snygg min du fick till där pau ;)


Efter det blev det jobbet. Städar på en reklambyrå vilken faktiskt är min pappas!

Morgondagen ser jag fram emot, för det första kommer jag vakna upp och se min syster i byxor upp över naveln, en riktigt ful hjälm och knä- och armbågsskydd (Y) så himla snygg hon kommer bli. Nollning på G på TBS vill säga. Sen för det andra så har jag endast en lektion imorgon och för det tredje så ska jag & Sara ta vårat första träningspass på Fitness! Men det finns en sak som drar ner på allt det roliga och det är.... röntgen imorgon. YES

Nej nu ni, nu måste jag duscha och plocka fram träningsväskan!

ciao
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0