Try to beat this

Nu när vi ska återgå till de vanliga rutinerna så kanske vi skulle bli lite bättre på att blogga också. Om ni vill såklart?!

Idag hade vi 2h lektion med projekt och företagande och det verkar riktigt kul, det här blir ingen match för johanna och mig eftersom vi är bäst på att komma på idéer. Det var också den enda lektionen vi hade idag sen kollade vi lite på nollningen. Sen sov jag en låååååååång stund. Även fast jag lyckas somna skapligt på nätterna och sover så länge jag behöver, så blir jag ändå sjukt jävla trött när jag kommer hem, är det normalt eller?

Ajuste, vi fixade lite med designen också. Att båda räcker ut tungan är bara för att visa att vi har en fjortisblogg.... not.. det bara blev så säger vi

Och imorgon är vi lediga så jag får väl se om jag hänkar till landet eller om jag är hemma. Just nu överväger faktiskt landet lite men vi får väl se


Då hade vi just fått sommarlov, vilken känsla det var!


/S

Kommentarer
Postat av: Lena

Kärlek - älskar er.

2009-08-20 @ 23:24:59
URL: http://metrobloggen.se/lenu2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0