back in the days

Uppdateringen har varit allt annat än bra denna sommar men jag hoppas att det
är förståligt eftersom att det är vårat sista sommarlov. Och jag kan säga att jag har njutit
varje sekund även fast jag tycker att vädret har svikit oss ganska rejält denna sommar.

Jag tror inte att jag varit hemma en hel vecka på hela sommarlovet, iaf inte efter turkiet.
Nej gud vad jag är tråkig och har egentligen ingenting att skriva, hejdå


 

återföreningen efter ca 1,5 månad


Och sen fyllde ju morfar 70 också. Ska jag vara ärlig så känner jag inte ens en tredjedel av min släckt på mammas sida.
Men vi kusiner hade det hel kul :) (Jag har bara 2 kusiner och en var närvarande så med "vi kusiner" menar jag min bror, min syster och min kusin linda, just det, min brors flickvän är också inkluderad)








/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysmorfar :D

2009-08-10 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0