Fettisdagen

Pappa kom nyss hem med semlor! Mums, eller egentligen.. är det så gott?

Skulle jobbat idag, men blev det nått?

Skulle pluggat istället, men blev det nått?

Skulle tränat för 10 min sen men blev det nått? Ja det ska det bli, direkt efter att jag har skrivit ska jag hoppa på springbandet, sen står duschen och väntar, sen ligger sängen och väntar.

Fick en super underlig sommarkänsla förut, så vad passar inte bättre än att lägga in lite bilder från Malta som jag saknar väldigt mycket!




har ungefär 100 bilder till men det här får räcka!

Manetstick, utelåsningar från rummet, kackerlackor, middagar, stränder, beachpartyn, vollyboll turneringar, sola, bada, allt folk.. ae det är obeskrivligt.



/ j


Kommentarer
Postat av: ante

jäälar vad hon på första bilden är lik milotte haha!

2009-02-24 @ 21:05:26
URL: http://aandreasr.blogg.se/
Postat av: fille

jag satt också och kollade igenom malta bilderna idag! :o daaaaaamn vad man längtar tillbaka! :(

2009-02-24 @ 21:32:14
Postat av: johanna

ja verkligen :(

2009-02-24 @ 23:18:47
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: han som är den

vem fick nått ? har svårt för att få ihop en hel mening... /:

2009-03-01 @ 01:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0