Hej bloggen

SARA ÄR HEMMA! tack och lov. Och jag hoppas verkligen att jag får träffa henne imr!

Idag gick jag upp väldigt tidigt, åkte in till stan för att träffa Martin.
Vi drog till Norrköping och shoppa lite sen åkte vi hem till honom och kollade på patrik 1,5. Han dock inte kolla klart för jag var tvungen att dra hem eftersom att min kära lillasyster fyller 12 år idag, GRATTIS!




.. och älsklings efterätten sitter på plats!

Och från mig fick hon en jättefin fotlänk i silver.


Här kommer lite random bilder från dalarna:
   
Medans sara stekte med palmer fick jag tallar och snö! ae men vi hade grymt tur med vädret alltså!



Grilla är ett måste, och kort också enligt pappa. Synd bara att en fågel råkade flyga föbi rakt framför mitt ansikte när han tog kortet.



/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till henne :)

Och vad fint väder ni hade i Dalarna!

2009-02-21 @ 14:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0