Helgen som gått

Aktiviteten i bloggen har inte varit så hög de senaste dagarna men det har varit fullt upp från både saras och min sida.
Hela min helg har spenderats i Stockholm med sophie! Har varit riktigt kul faktiskt! :) Var ju länge sen jag träffa sophie så nu fick vi äntligen lite tid tillsammans.


Inte rätt dag att ta bilder här inte ;)




Kollade på Petters handbollsmatch. (sm)



Idag har jag även hunnit med att jobba, kan säga att det var det sista jag ville göra idag men jag är ju så illa tvungen.
Det blev en lite annurlunda dag på jobbet idag också.. en kille fick ett annfall och alla sprang omkring som yra höns. Ae riktigt läskigt var det faktiskt.

Nu äntligen är jag hemma, blev super sugen på vanilla latte så gjorde det nyss xD haha ae men vadå? det är jag väl fan värd efter jobbet
Nee nu nu måste jag fixa iordning mig inför kvällen och sen fixa med lite saker till skolan.. ligger ju efter så in i nu när jag varit sjuk i en vecka....


(och det är inget äckligt telefonförsäljare-jobb som det ser ut som!)


godnatt!!

/ j

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag kollade med på den matchen BRA va den

2009-02-02 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0