i'm home

nu är jag hemma igen efter en vecka på kanarieöarna. det var riktigt välbehövligt kan jag säga och nu väntar bara den feta resväskan på att bli uppackad. vi har haft det bättre än bra och det känns faktiskt lite tråkigt att vara hemma, men jag får ju träffa alla jag har saknat och det är ett stort plus!

det var inte lätt att sova igår.. eftersom det var sjukt kallt i mitt rum och ingen har sovit i min säng på en vecka så var madrassen stenhård så det tog ett tag att bädda ner sig men efter 10min så somnade jag som en stock och jag vart skapligt förvånad när jag vaknarde upp i min egen säng och inte i hotellets eller på stranden

ae ingen kan förstå hur bra vi har haft det och jag som hade tänkt att lägga in bilder.. men det är flera 1000 så jag vet inte om jag orkar.....




/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0