louise skriver :)

ja nu har sara gått och blivit sambo.. med mig alltså!Det hela började med att jag flyttade ner till marcus rum eftersom att han är i thailand och blir kvar där i 8 veckor till, ja så jag gömde undan alla hans saker och nu känner jag mig nästan som hemma, jag mamma och sara har till & med vart iväg och köpt fiskar för 300 spänn HAH !eftersom det först bara var en stackars fisk kvar.
iaf sara har bärt in alla hennes saker här nu med så nu är vi sambos :) jag undrar hur länge det kommer hålla ;) . När vi höll på att bädda sängen så skriker hon till och ja det var ingett annat än en enorm spindel, jag var skrajj men sara är stencool med det där för hon är ju "van" men det slutade med att jag iaf med en darrande hand fick damsuga upp den.


jag ville se på beck men det slutade med att sara fick som hon ville och vi såg patrik 1,5 2 gången på 2 dagar =/

/ Louise





ja, som sagt så har jag lämnat mitt rum och joinat lollo här inne på marcus rum. och marcus, om du läser det här, så betyder det inte att vi försöker kicka ut dig utan detta är ju bara tillfälligt.  men som lollo sa, vi får väl se hur länge det håller? än så länge har det inte uppstått någon konflikt förutom det där med filmerna. och patrik 1,5 var ju hur bra som helst, jag tror jag var den enda i sverige som inte hade sett den innan ikväll.

och imorgon är vi tillbaka i helvetet igen, jag orkar verkligen inte. jag är så skoltrött som man kan bli, och förkyldare än vanligt nu också.. och som grädde på moset(?) så har vi naturkunskaps prov på tisdag och jag har spanska prov på fredag. kan det bli värre? naej jag tror inte det..

nu ska jag och min sambo kolla på en film innan vi somnar, och det pinsammaste var ju att jag somnade hos moster förut, det kallar jag social..


guld-medalj till oss som har varit sams ett bra tag nu

/S

Kommentarer
Postat av: LarsAke93

Hej !

Jag är en kille som söker en utåtriktad tjej (alternativt kille) som gillar hemmakvällar (wow). Jag som person är tuff (alltid backslick), rik (har 3000 guld) och så gillar jag krukväxter och majs. intresserad ? ring isf 112, sen polisen och låt någon hämta dig till ett bättre ställe.. MVH Undertecknad

2009-03-01 @ 01:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0