måndaaaag!

måndagen är snart slut och jag är så jävla glad för de

det var pest och pina att vara i skolan idag för min del, alltid är det något fel. efter skolan åkte iss och jag först hem till mig och kollade på massor bilder, åh fy fan vad bra vi hade det på malta då! bilder kommer säger jag bara..

Efter ett tag kom fille till mig och vi chillade galet, frågan är om jag lärde fille att dricka kaffe? och då mitt special
kaffe :) issa, jag vet att du gillart! sen skulle vi göra kladdkaka, och fille fick för sig att äta smeten och varför inte? men min mage mådde ju inte mycket bättre utav det inte, men det var värt det. fille åkte för ett tag sen och det var meningen att jag skulle gå och duscha direkt...men så hamnade jag ju här? såklart! får väl bli imorgon eller något istället eftersom jag är sjukt trött och jag har sovmorgon  :) men dagen börjar med idrott, aej jag tror inte det va?

någon får lov imorgon? :)


fille deppar för att han kommer sakna mig så mycket, men jag säger bara skyll dig själv! :(


time to pack!


puss&kram
/S

Kommentarer
Postat av: iss

haha, fyfan vad äckligt det är sara. stackars fille :(

2009-02-09 @ 22:46:36
URL: http://lifebyiss.blogg.se/
Postat av: ante

vadå vart ska du:o

2009-02-10 @ 13:20:39
URL: http://aandreasr.blogg.se/
Postat av: andreas

vafan sen när då :o

:(

2009-02-10 @ 19:20:44
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0