Matematik-lover

Nu har sara lämnat Sverige och befinner sig i ett land med något varmare klimat, Spanien. Hon ringde nyss från Las Palmas och jag är så hiiimla avundsjuk. "Sol och skit varmt :D" mm kul.. här är det minusgrader och snö/blask..                      

 
        
           



Aja man får inte deppa ihop för det! Snart är det ju lov och allt, och på lovet ska jag nämligen åka skidor med familjen och mina kusiner. Det ska bli riktigt kul!

.. och dagen idag, hm.. började med svenska där vi ska skriva en uppsats, vilket inte går så bra för mig eftersom att jag inte ens har kommit på vad jag ska skriva om. Sen var det matte och det har jag suttit och pluggat nu i snart 2 timmar med farfar såhär efter skoltid.. men vafan, farfar är verkligen super bra på att förklara och han kan allt om matte så varför inte?


Ae nu hinner jag inte skriva mer, måste rusa, skriver mer ikväll!


/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0