nu är jag lycklig

idag fick jag reda på att idrotten imorgon är inställd pga att läraren är sjuk, sen har vi inte heller någon marknadsföring eftersom vi ska jobba med något själva, och då får vi jobba hemma. men dessvärre har vi ju naturkunskap imorgon och jag har inte pluggat någonting, jo lite.. men jag kan kanske bara hälften av dom 40 frågorna. och nu sitter jag och kollar på "charter hjältar" eftersom det handlar om kanarieöarna. och jag har fått goda nyheter, pååååsklovet :)

jag ska fråga lollo om jag får lägga in filmen hon gjort om våran resa i puerto rico, för den är pepp :)

ae, dags att plugga?


urs på mig

har också lagt in alla johannas iphone bilder på datorn, så det blir ladda upp

/S

Kommentarer
Postat av: iss

hon är ju fan jämt sjuk :D

2009-02-24 @ 00:19:22
URL: http://lifebyiss.blogg.se/
Postat av: jojo

lägg också märke till att sara är brunare än farre!

2009-02-24 @ 13:53:11
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0