Om en timme..

.. börjar jag. Vad gör jag här? Sitter på pappas jobb och försöker komma på ett sätt att fördriva tiden på.. sova kanske? ae har pappa någon säng här på hans jobb? nej. Jag vill verkligen bara slänga mig i en säng just nu!! Jag är så sugen på det så jag har till och med kollat på sängar på internet.. och jag hittade den här, som ska bli min inom en snar framtid.

(klicka på bilderna för att få dem stora)
  
 <-- Man kopplar in iPoden till surroundljudanläggningen.
  och så kopplar  man in iPhonen där man bestämmer vilket sjus man vill att den ska lysa i på natten om man vill, eller vilken tid den inprogramerade veckarklockan ska ringa, och alla andra funktioner sängen har.

Den är special tillverkad för en bättre sömn. Det är forskare som har jobbat mycket med den här sängen och alla funktioner och den är special designad av Agnieszka Bernacka.

Sängen kostar 140 000 behagliga kronor, ungefär en sån sak man skulle handla på impuls.
Men jag måste ha den. 


Jag menar, kolla bara på den!

/ j


Kommentarer
Postat av: iss

asså den sängen blir det!

2009-02-12 @ 17:04:41
Postat av: måns

om du köper den snor jag den! :D

2009-02-13 @ 02:10:57
URL: http://erkers.blogg.se/
Postat av: johanna

haha vi säger så ;)

2009-02-19 @ 22:09:21
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0