Onsdag och jag är på topp


Dagen började med frulle på pappas jobb.. jag är alldeles för seg på morgonen för att hinna äta...


Efter de två första lektionerna blev issa och jag lite hungriga så det blev att dra till pressbyrån för att köpa baguette & en pucko, och sen såg vi nya geisha i rör, så blev tvungna att köpa. Eller är det nytt? kanske bara vi som är lite efter


Lunch enligt tallriksmodellen



När issa och jag gick på stan sen så hittade vi en bok med grymt snygga saker i, och den här ska in i mitt rum snarast säger jag bara!


Och på stan idag gjorde issa ett litet impulsköp kan man säga, en mobil. Bra kap där ;)

Men nu blir det duschen sen sängen för mig faktiskt, måste orka upp imorgon bitti för då står det träning på schemat,

ciao / j




hittade lite pictures på mig & issa som jag gjorde om lite, tidsfördiv medans syrran duschar..

   --> 


 -->

(klicka på bilderna för att få dem stora)

Kommentarer
Postat av: iss

aa det blir ju lätt stolarna ;)

men heta piiiiics :) och JA fyfan vilket kap! <3

2009-02-11 @ 22:14:57
URL: http://lifebyiss.blogg.se/
Postat av: johanna

aa det blir det! ;)

2009-02-12 @ 08:09:30
URL: http://¨sjek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte snygga bilder tjejer!

2009-02-12 @ 08:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0