SVT - Go' kväll!

Ingen skola för mig idag, för SVT skulle komma hit och filma för ett program på Go' kväll som sänds på tisdags kvällar på svt1
Det är ett program om hundar där en kvinna som heter Barbro kommer hem och hjälper en med hundens beetende. Och i det här fallet så var det lipton, han blir så ivrig när folk kommer och så skäller han på bilar som åker förbi. Så det har dom varit här och filmat och hjälpt oss med. Riktigt kul har det varit.



Jag fick bära på den där stora filmkameran, oh herregud va tung den var. Den är verkligen så tung som den ser ut att vara så det gäller att vara vältränad när man ska jobba som kameraman. Så tänk på det nu ni som vill bli det ;) fast det verkar faktiskt vara ett jätte kul jobb, de åker omkring runt hela Sverige och filmar människor som har hundar som inte riktigt lyder alltid.
De verkar ha så himla kul jämt också, ett riktigt roligt gäng! Nu vet iallafall jag vad jag ska satsa på att jobba med i framtiden.

Nya filmstjärnan! ;)





Mamma, Barbro, Tobbe och Stefan!

/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du bli kameraman nu eller? ;)

2009-02-25 @ 16:38:14
Postat av: Alexandra

när kommer d sändas?

2009-02-25 @ 20:33:23
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/
Postat av: johanna svar till anonym

haha naee inte riktigt

2009-02-25 @ 22:23:15
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: johanna svar till Alexandra

Det kommer sändas nån gång i April, om ungeför 8 veckor :)

2009-02-25 @ 22:23:56
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: Anonym

coolt ju! :D

2009-02-26 @ 08:06:18
Postat av: inte smålandsAbbe iaf

Min pappa brukar också skälla på bilar och sånt som åker förbi.. har ni en tant till honom också ? :S

2009-03-01 @ 01:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0