tiiiisdag

skoldagen var inte lätt för min del, alla som var närvarande i SP2b kunde väl inte ungå att se eller
höra hur mitt öga var skapligt irriterande. det skar i ögat hela dagen och jag fick sitta och peta i det
hela tiden eftersom det kändes som det var ett gruskorn eller något i ögat. och så jobbigt hade jag
det under provet, men provet var faktiskt inte så svårt som jag trodde så jag är glad.. gick upp åtta idag för
att plugga fram tills klockan 12 då när vi började. iaf, direkt efter provet skulle jag åka hem.. missade första bussen mot malmslätt och tog nästa. när jag väl var hemma tog jag ut linsen och det visade sig att det var ett hål rakt igenom, ja ni linsbärare kanske förstår hur jobbigt jag haft det idag då.. och när jag ska öppna asken med linser så finns det inga kvar, glasögon dirr?

snart ska jag iväg på hockey.. eller jag lollo och lollo ska äta först. det blir jag och tokarpsskolans idrottsprofil och wogga wäv... men man ställer väl upp för sin sambo?

 
vad hände med att jag skulle lägga upp bilder från kanarieöarna? aja, det kommer


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0