party like it's your birthday

kvällen igår var helt perfekt eller iaf nästintill. Vi hade så jäkla roligt, jo den var nog fan i mig perfekt förutom det där lilla som hände på slutet. Issa och jag gick på stan efter skolan sen träffade vi världens bästa emma utanför åhléns, senare gick alla vi tre hem till issa och vi började göra iordning oss..

Senare gick vi och åt och issa och jag delade på en vinflaska till maten, hahaha vilka tror vi att vi är? men jag tror att vi började gilla det och issa kläcker ut sig kommentaren "dom dyra vinerna smakar bäst!" så notan senare blev inte bilig.  Vi bara satt där och pratade minnen och gick in värsta djupt i våra liv. Ae det var så jävla peppt, synd bara att emma åkte hem så tidigt men när vi kommer till stockholm blir det en riktig krogrunda, eller hur tjejer?:D sen blev det ju en utgång på det och senare taxi hem till malmslätt...  om det skulle vara något dåligt med kvällen skulle väl det vara att issas och min kväll slutade som ovänner som slutade i krokodiltårar för min del på en sten i malmslätt, jaa ni läste rätt.. det kan verkligen hända.. men när jag vaknade upp på röda soffan imorse och läste ett sms så insåg jag att det verkligen inte går att vara sur på issa, asså det går inte! <3

iaf världens bästa kväll igår med underbara människor! tack!





/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0