vad ska jag göra idag?

aa det var nog det första issa sa till mig idag "vad ska jag göra idag?"
"aej, inte fan vet jag.."

och det känns som att en sten har fallit från mitt hjärta eftersom denna
vecka är slut (altså då menar jag att det känns bra)
och issa sitter här och sjunger på "you are beutifuuuuuul, no mattter what
they say" så därför blir jag sämst på att skriva.. och nu bara "var ska jag klicka,
var ska jag klicka"
och jag ser henne bara som ett irritationsobjekt just nu..
och nu när jag äntligen satte på ps2t så bara "meeen jag vill köra ABBA!!"
aej fy fan vilken jävel
och nu måste jag hjälpa henne också...
vänta lite...


tillbaka..
sen på svenskan hade vi inte så mycket att göra så vi bestämde oss för att göra
"hortestet".. och issa vann såklart :) måste också tillägga att hon vann smink-testet
i början av veckan ;)

den här helgen ska jag baaaara ta det chill, (eller ska jag säga vi?)

och nu sitter issa och sjunger singstar själv och snackar för sig själv...
hon ser lite mobbad ut så jag måste nog joina

men synes och höres ni

/S


här har vi min pingla :)

Kommentarer
Postat av: iss

tack, jag älskar dig med :)

tro inte att du kommer undan.. jävla.. ae jag ska inte säga vad

2009-02-06 @ 21:03:32
URL: http://lifebyiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0