welcome february!

tänkte passa på att skriva ett inlägg nu när söndagen precis har slagit över till måndag..
såg också att johanna hade uppdaterat så jag får ta och läsa det sen :)

I fredags åkte iss och jag in till stan efter att vi hade slutat skolan
gick där en stund men sen orkade jag inte mer så jag åkte hem så
hon fick gå på stan själv (dryg?)
Efter att ha varit hemma en stund åkte jag in och träffade issa igen och
det var dags för oss att gå mot kikkobar.. vi satt där och åt och pratade med
allt från himmel och jord. och jag kom på att det var jävligt mycket jag hade
missat, men fy fan vad vi garvade.. alla som ville ha lugn och ro på restaurangen
kunde slänga sig i väggen... nevärs. Efter det blev det bio- wallander! det var faktiskt
en av de wallander som är snäppet bättre än de andra, för ingen är ju dålig?
men på grund av att iss och jag hade fått för lite sömn blev det sorgliga inte så sorgligt
utan bara jätte kul, och vi fick många blickar mot oss kan jag säga..

På lördagen fick jag verkligen sova ut då jag sov till 2 och vid 4 kom fia och annie.
Vi umgicks lite med dom och kollade på filmer från alla gånger då vi vart ute och
rest tillsammans och till och med där fick man ett gått skratt.. alla har ju varit små,
men gubben var ändå roligast. ae tjejer, ni vet vad jag snackar om!
dom sov även över här eftersom det roliga slutande klockan halv 6...

Idag hann jag precis bara vakna sen bar det av till jobbet. det var en ganska speciell
dag idag på jobbet kan jag säga..

imorgon är det tänkt att jag och johanna ska sitta kvar i skolan och plugga sen blir
det bio med iss? (haha igen?) men issa hade gratis-biljetter som går ut någon
gång i dagarna så man får väl passa på?

men nog för mig, puss&hej


och nu är jag bara så sjukt pepp!
(sanningen bakom ordet peppt, den ska jag ta och berätta för er någon dag ;))




/S


Kommentarer
Postat av: johanna

plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg och åter plug

2009-02-02 @ 11:52:47
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0