sara is back!

nu är jag tillbaka, folk började undra om jag var död eller något men icke sa nicke :L
aja, vad finns det att säga? känns som att jag bara skriver för att jag inte har skrivit på
sjukt länge men något roligt ska jag väl kunna få fram..

hela helgen var jag sjuk så då fanns inte så mycket att göra, johanna tog hand om mig
så bra och jag blev faktiskt frisk, plus att jag har umgåtts med familjen :)
dessa helger finns det några av och jag tycker faktiskt att
dem kan vara bra ibland, speciellt för mig som är sjuk tjugofyrasju.



 
även fast jag var sjuk, så gjorde ni min helg :)


den här veckan har gått sjukt snabbt, det känns som att det är torsdag idag eftersom
det är studiedag på torsdag och johanna och jag är lediga på fredag!!

klart att det blev ben&jerrys för mig och iss idag, och det här är fan inte bra..
tre stycken förra veckan och nu börjas det igen..
dock lurade iss mig att ta den äckliga men hon fick stå sitt kast då hon tillsist
satt med den äckliga i famnen :) ska jag vara ärlig så är jag allas egen hitler.

/S




tror också att jag har fått dysleksi, då jag läste igenom inlägget och det var fel i var och
varannan mening + det här;

fillka säger:

när blire??!!?!?!1

torsdag dirrr?

sara embe kåberg säger:

aa kan fan blir

' fillka säger:

skicka nån pepp musik sara!

nån skön musik som man kan somna till

sara embe kåberg säger:

sure

ahaaaa... det blev lite svårare

sara embe kåberg säger:

dom här bara peppa!!

/S


Kommentarer
Postat av: fille

jag tror vi ska träna lite svenska nästa gång vi ses sara.. :p

2009-01-21 @ 11:54:13
Postat av: andreas

hahahhaah det stavas "dyslexi" och inte dysleksi :P!

2009-01-21 @ 15:38:52
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0