ben&jerry's

När lollo och jag gick förbi ben&jerrys glasskyl idag på maxi så
i princip tvingade hon mig att vi skulle köpa en. Actually, så har jag
 aldrig ätit den ben&jerry's. Glassen är ju
väldigt omtalad och hon lyckades övertala mig ganska snabbt.
Och visst är det världens godaste glass! (som jag har smakat iaf..)
Så iår lär den nog bli en hel del sådanna glassar...




tur att man har en syster som man kan
- dampa loss med
- säga allt till
- chilla med när man inte orkar göra göra något annat
- säga precis var man tycker till
-snacka skit med

så med det sagt... min syster är bäst!



time for bed, puss&kram /S




Kommentarer
Postat av: sofia

ben&jerrys<3, den med brownies i är godast!

2009-01-10 @ 18:06:30
Postat av: Anonym

ben&jerrys är så himla bäst!!!!!!! :P

2009-01-20 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0