bilder från igår



 

 
undra om vi fick någon posebild som jag inte visade min tandställning på


bjud på ett leende martin




lea blev pepp

lagom suddig bild på mig och lea såg jag nu




issa peppar krogen



wökwutan





de två tjejerna som avslutade sin kväll på krogen



ledsen?




martin, jag & johanna tagga dansgolvet!! 


direkt när vi kom hem blev det sängen för mig och självklart ser vi en toa-rulle ståendes
på natussbordet (haha vad fan heter det då?) det kommer det nog bli inatt med, snorungen
själv som vanligt. nu måste jag bara ta det svåra beslutet, skola imorgon eller inte?!


/S


Kommentarer
Postat av: louiseeEEEEE

MITT LINNE !

2009-01-25 @ 22:22:11
Postat av: isss

TACK för kvällen och allt!

toarullen borde vi snarare tejpa runt armen i fortsättningen.

hahaha älskar videon

2009-01-25 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0