Bränning!

Igår var jag ledig, som resten av infokomp och endel andra skolor. Jag skulle tagit bussen in till stan nångång runt lunch och äta på Ming med Sara & issa men mina bussar går ju lite konstigt som ni vet så det blev inget med det.
Så mamma och jag åkte och shoppa lite istället :)
Fixade mina stövlar som klacken gått sönder på och så hittade jag en tröjja, och en klocka.



Kom hem ganska sent så det var bara att fixa iordning sig och sen bänka sig framför handbollen. 



Nu sitter jag på pappas jobb, ska snart gå ner till pau för att hämta en grej och sen blire väl att möta sara och andreas.

Ae jag kan inte säga att jag är taggad till 1000 just nu på ikväll, men det kommer ;) Bussen går 09.40 och så är vi väl framme runt 11 nån gång, sen ska vi leta oss fram till vårat hotell som vi ska bo på inatt, och sen blire väl stan.
Och sen Chris Brown ikväll!!
/ j

Kommentarer
Postat av: sara

vart har du köpt klockan?

2009-01-23 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0