Fortfarande...

.. sjuk.

Inatt blev det samma som igårnatt, mamma och jag sov i mitt rum. Hon i min säng såklart, och jag på madrassss.
Ingen av oss kunde sova så vi låg och pratade från 1 till halv 4 på morgonen..

Igår fick jag som jag skrev i ett tidigare inlägg -förkyldning- också.. så innan vi somna igår höll jag på att få panik på allt snor som faktiskt får plats i mitt lilla huvud. Vet inte hur många gånger jag snöt mig alltså. Men till sist somnade jag.. med morronrock och allt. Men jag frös ju så himla mycket så fanns ju inget annat att göra.
Mamma kom på sen att hon glömt att ta av sig örhängena så hon tänder lampan, och vad får hon se då?!


mig....          (är jag brunhårig?)

Hon kunde inte sluta garva så hon tog min mobil som låg på bordet och tog ett kort!

Och när jag vaknade så låg min mobil brevid mig med just den bilden öppnad, hahah fyfan mamma xD .. men va skulle jag göra, jag ville ju inte vakna med snor i hela huvvet! För det var verkligen som det var för sara igår och förrgår flod.


/ j

Kommentarer
Postat av: m&k

HHAH så fuul, störd är du :D

2009-01-28 @ 16:43:08
Postat av: g

hahhahahah så jävla skön!

2009-01-28 @ 16:43:49
Postat av: elle!

hahahha tycker nästan synd om dig syrran :D grava när jag såg dig imorse!

2009-01-28 @ 16:47:59
Postat av: ante

hahahahahahaaha

2009-01-28 @ 18:30:40
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0