Godmorgon

Väntar på att pappa ska bli klar så att vi kan åka ut och övningsköra så det här inlägget kommer nog vara en aning meningslös att läsa eftersom att jag inte har något vettigt att skriva.

Men aa övningsköra iallafall.. ska ta körkort till sommaren har jag lovat mig själv. Då blir det hyra bil och åka till öland och massa mer, längtar så grymt mycket. Resan ska snart bokas också och det känns också riktigt nice. Körkort, resa utomlands med vänner, krogen.. aa det är mycket man längtar till just nu. Men jag längtar till allt det där förutom att fylla 18. 18 år? Jag kommer ihåg när min kusin Sara fyllde 18 år, jag tyckte att hon var skit stor och hade blivit vuxen. Men jag känner mig långt ifrån vuxen!! Det känns som att tiden har gått så snabbt. Om 3 månader är jag 18 år och kan sitta och köra bil? Kan inte tänka mig själv sitta där och köra. Jag trodde bara att det fanns 40 års kriser eller 50 års kriser, men det här är nog fan i mig 18 års krisen.
Jag vill inte bli stor.


(Bild från Malta 06)

/ j

Kommentarer
Postat av: Anonym

malta <3

2009-01-18 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0