Home sweet home

Ja äntligen hemma! För er som inte vet så tog jag tåget upp till Leksand för att åka skidor med familjen dagen efter nyår!
Det har varit mellan 20 och 25 minus där uppe så det har varit riktigt kallt, nästan föör kallt. Eller aa inte ens nästan, det var för kallt. Jag älskar verkligen att åka skidor och vara uppe i stugan i leksand så det har varit riktigt skönt att vara där uppe nu ett tag. Fast jag måste ju säga att bilresan hem inte är något man längatar till, 5 timmar i bil? sådär kul.

Här kommer lite bilder i random ordning. (Klicka på bilderna för att få dom stora)

Mamma, pappa & lilla lipton kom och hämta mig vid tåget.


Jag kom till Leksand ungefär 9 på kvällen så det var väldigt mörkt då och jag såg ingenting, men på morgonen såg det ut såhär!


Elina på längdskidor, det är inte riktigt min grej så jag åkte inte det.


Granberget, riktigt rolig backe! Ser inte så mkt på bilden men där är en liten del av den iaf!


Utsikten från Granberget.


Tja


Syrran, mamma, Lisbeth, & kusinen Sara


Mats & Lisbeth

Utanför stugan.


En backe i Rättvik som vi åkte i. Inga kvar i backen eftersom att det precis hade stängt, klart man ska ta sista åket ;)


Klubben


Och Matteo, sötaste ungen alltså! Singstar för full hals, tur att han älskade ABBA-skivan lika mycket som oss ;)


Saknade sara gjorde jag såklart!!


Igår innan Mats, Lisbeth och Sara åkte hem åkte vi till Lager 157 tillsammans, hittade ett och annat där men inte det jag letade efter som vanligt.


Lipton gillade verkligen inte de där 20 minusen som han fick handskas med vaje gång han blev kissnödig!


 Lippe!


Jag orkar inte lägga in mer bilder nu, har kanske 1000 till men det är nog inget som intresserar er.
Nu ska jag äta lite sen blir det nog sova och imrogon ska jag äntligen träffa Sara!

/ j

Kommentarer
Postat av: ann onym

åker du skidor?

2009-01-05 @ 00:45:06
Postat av: susann

Det var fint i Dalarna nu ser jag. Mycket snö, det är det inte här.. Jag blir så trött på den svenska vintern

2009-01-06 @ 15:00:14
Postat av: susann

Det var fint i Dalarna nu ser jag. Mycket snö, det är det inte här.. Jag blir så trött på den svenska vintern

2009-01-06 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0