iss gästbloggar!

tja alla blondinläsare, nu blev ni häpna va?

brunettiss är här och gör sitt jobb. i själva verket var det jag själv som frågade om jag fick.. det var igår när jag hade tråkigt medans johanna och sara var på Chris Brown! fast jag ficksvar idag, tack sara du är en äkta vän.. svarar så fort du kan. igår satt jag och kom på massor vad jag skulle skriva, idag kommer jag inte ihåg någonting. iaf gör jag lite reklam här om mig själv att jag snart ska göra blogg, efter det här ROLIGA inlägget kommer jag väl ligga på tusen läsare redan från början, eller vad tror ni? ;)



sara ringde till mig igår på konserten utan att säga något, men en sak hörde jag.. Forever med Chris, och liksom när sara ringer och "spelar upp" den vet jag vad hon menar, exakt. själva budskapet, ordet forever. hon är nog en äkta vän iaf, höhö. jag kan tro att dom hade skiiiiiiiiiiiiiiitkul alltså, lite avis är man ju. menmen, nu vill jag att dom ska säga till busschaffisen att köra "waka vägen, hela vägen!" HEM till mig, för ikväll är det lite småfest hos mig med godingar! för imorgon blir jag vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuxen! eller nej, det blir jag inte alls. jag vill inte bli och jag kommer inte att bli. men en hel del fördelar blir det ju. men den stora festen kommer i februari med kerstin, inbjudningarna kommer senare. hoppas vi får den lokalen vi vill. jäklar vad mycket jag hade på hjärtat hörreni.. hoppas jag inte skrämde i väg er från att läsa min blogg sen.

/ isstheshit 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0