Jobb(igt)

Gick upp klockan halv 7 imorse, och allt förjäves? hur känns det då? förjävligt

Hade inga lektioner, var först med pj ett tag som också hade sovmorgon, sen ingen lektion på hela dagen. Så jag tur som jag har får ett sms av martin som ska hem på morgonen igen för att han bara skrev ett prov, så jag följde med honom ett tag tills vi åkte in till stan för att ta oss lite att äta. Sen träffade jag sara för att jobba våran första dag på vårat nya jobb, börjar sådär bra med en liten försening. Men är det olikt oss? ae

Förlåt för min stavning och allt idag, vet inte hur jag skrev men en pytteliten sammanfattning av dagen har ni iaf (om ni nu förstog nånting). Nu måste jag rusa iväg och fixa massa saker inför helgen! jag är verkligen helt slut efter den här dagen, förkyldning och fortfarande feber, gå upp tidigt som jag inte gjort på en vecka nu & sen 4 timmars jobb på det, great!

bråttom, bråttom..

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0