måndag och ingen skola

oj någon har visst vänt på dygnet.. pga att jag fått sveriges förkylning (den vanliga är ingenting mot den här) så
har jag inte kunnat sova en endaste blund inatt. tänk dig att ha näsblod konstant utan att få stopp på det... typ
så var det för mig.. så när klockan började ticka mot halv fem så hade jag bestämt mig för att skolan inte ens fanns på kartan. sen så somnade jag faktiskt men vaknade sen vid halv åtta, ringde till iss som då hade försovit sig..

så vad har jag gjort idag? legat i sängen och bara tyckt synd om mig själv.. för inte nog med att jag är förkyld så känner jag mig skit varm (trots detta, ingen feber).. mina händer är som isbitar så kanske därför.. sen har jag fetaste köttsåret i kinden så det känns som att jag kommer få ett hål rakt igenom.... jävla tandställning.. vill bara ut med den nu! och som grädde på moset har jag träningsvärk i vaderna och ont i fötterna, detta beror på att jag har sprungit omkring hela helgen och lördagkvällen spenderades i klackar!

nee gud vad synd det är om mig säger jag, men när man väl har något att klaga på då får man det tycker jag
tändläkaren väntar klockan 10 imorgon, så får vi se om det blir skola efter det, när jag kollar på klockan blir jag osäker

'
sommar, sommarlov, brun, ingen jävla tandställning! och jävligt glad för de

då det nästan inte fanns någon viktig information i detta inlägg, så funderar jag starkt på att ta bort det
men ville bara bevisa that i'm still alive!

/S

Kommentarer
Postat av: iss

hahah, du är sjukt lik lisen på bilden :D

2009-01-27 @ 15:47:22
URL: http://lifebyiss.blogg.se/
Postat av: linda

ååh bilden<3 kommer ihåg den där dagen sara! saknar dig <3

2009-01-27 @ 19:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0