mest för att jag är otroligt uttråkad


1. Fullständigt namn? sara elin elisabeth embe kåberg
2. Exakt ålder? 17 år och 3 månader, snart
3. Vart bor du? i malmlätt
4. Bor tillsammans med? mamma, tosse, lollo och marcus
5. Husdjur?  nope
6. Färg på ditt hus? grå & vitt
7. När är du född?  911014
8. Klass?  SP2b
9. Vilket år tar du studenten? 2010
10. Något jobb? nope
11. När ska du sova ikväll? så snart som möjligt
13. Duschat idag? yes
14. Kramat någon idag? yes
15. Pussat någon idag? nope
16. Vad har du ätit? kycklingfilé och klyftpotatis, mamma lagade för en gångs skull ;)
17. Dagens klädsel? haha, leggins, linne och tröja
19. Dagens sötnos?  lollo :)
20. Dagens roligaste? lollo där med
21. Har du många vänner? jodå
22. Hur många har du kysst?  vet inte
23. Vem kramade du senast? mamma, nyss
24. Hur många vill du ha sex med? haha vilken fråga
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen
27. Vem saknar du? det finns två jag saknar riktigt mycket
28. Vem pratade du med i telefon senast? johanna
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? martin, "ta med det så snabbt som möjligt :)"

Favorit:
31. Film? bring it on
32. Låt? the greatest
33. Mat? kycklingfilé & potatis
34. Dryck? cocacola, helt klart!
37. Stad? stockholm eller göteborg
38. Land? turkiet eller spanien
39. Ämne i skolan? info&layout just nu
40. År? 2006&2007

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? ..
42. Personen du kysste? - det var ett tag sen, jag kommer faktist inte ihåg
43. Gången du spydde? det var riktigt längesen
44. Gången du grät? kommer inte ihåg
45. Pizzan du åt? vesuvio
46. Gången du var i göteborg? somras
47. Gången du var i stockholm? höstlovet
48. Gången du var full? nyår
49. Gången du var hög? har aldrig varit
50. Personen som såg dig gråta? ingen aning

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på tillfället
54. Tv-spel eller datorspel?  tvspel
55. Singel eller upptagen? beror på
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? helgon isf ;D
58. Ragga eller bli uppraggad? haha, båda kanske
59. Big brother eller paradise hotel? paradise hotel
60. Svart hår eller blont? blont
61. Blåa ögon eller bruna? båda
62. Choklad eller lakrits?  choklad
63. Göteborg eller stockholm? stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta? coca cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? det är många, men dom närmaste
71. Personer du hatar? ingen tror jag inte
72. Personer som sagt jag älskar dig? antal vet jag inte
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? två
74. Glassar du ätit på en dag? ojoj, det kan vara 10
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? VIS var nog den ända, och sjukt kul var det!
76. Gånger du haft minnesluckor? en gång tror jag bara
77. Piercingar har du? ingen...............
78. Personer du saknar just nu? 2
79. Gånger ditt hjärta brustit? det är nog bara en gång

VEM:
80. Vill du kyssa nu? ...
81. Ska du träffa imorgon? johanna :)
82. sjöng du senast för? dancing queen på nyår haha
83. Hade du senast en msn konversation med? stefan
84. Spelade du tv-spel med senast? lollo :)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? nu... johanna :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? lollos och min busschafför
87. Förtjänar att dö? ingen
89. Vill du sova brevid inatt? ingen :)

VAD:
90. Gör dig glad?  det är mycket, men typ mamma, lollo, johanna fille och masser mer
91. Gör dig ledsen? endel minnen
92. Vad vill du helst göra nu? hoppa på lollo och knäcka hennes shitt hah
93. Önskar du att du slapp göra? plugga!!!
94. Vill du ha nu? sommar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? det är ett tag dit, så jag vet inte
96. Längtar du till? sportlovet!!!!!
97. Tycker du om dina betyg? dom ska garanterat bli bättre den här terminen
98. Ångrar du i ditt liv? oj, det är mycket
99. Är det bästa som har hänt dig? min familj och mina vänner



 
men nu.... dags att sova. hoppas dock att jag kan sova idag då jag somnade fem inatt.
men jag gick och la mig halv ett och låg och tänkte på allt möjligt.. sen vaknade jag fyra idag :$
aja, onödig information

/S

Kommentarer
Postat av: johanna

du är så himla bäst sara!!

2009-01-04 @ 19:39:35
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: T

söt

2009-01-04 @ 20:01:27
Postat av: Anonym

haha modeinriktad tröja du har på dig gumman hahaha

asså seriöst man sätter inte på sig vad som helst.

2009-01-05 @ 11:00:19
Postat av: i

haha kommentaren här ovan störde mig alltså, vad äre för fjolla som skrev det? tycker den är skitsnygg, modet är egen stil nu förtiden... hörts talas om det? shit

2009-01-05 @ 16:35:14
Postat av: Anonym

jag håller med personen ovan! MAN SÄTTER INTE PÅ SIG VAD SOM HELST haha puss på solarieörna :)

2009-01-05 @ 23:19:15
Postat av: Anonym

Men snälla tjejjer, så ni klär er i finaste käderna när ni är hemma? Om det är faller så är det riktigt löjligt. Jag klär mig i sköna kläder när jag är hemma, jag tänker inte på vad det är för märke eller sådant. Väx upp småflickor!

2009-01-06 @ 15:03:37
Postat av: Anonym

Du är så söt!!! Puss <3

2009-01-11 @ 21:51:58
Postat av: n.

hahaahah alltså jag hånar personen som skrev de där.. "modeinriktad tröja du har på dig" väx upp förfan. klart man sätter på sej vad som helst hemma, orka bry sig? inte direkt mode visning där, idiot. jag skulle kunna gå runt med en sån tröja på stan och inte bry mig. som sara råkar vissa personer faktiskt klä i vad som helst!

2009-01-11 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0