nytt år, ny design

... ja, det blev faktiskt lite snyggare så, men ändå inte snyggt

Ifall jag fick bestämma så tycker jag att gårdagkvällen/natten ska följa med året
nollåtta, för det vart inte riktigt som jag hade tänkt mig.. visst, vissa delar var bra
och vissa var mindre bra. men det var helt okej nyår

Först var vi hos martin och åt jätte gott med martin, fille, oskar, elin &r robban.
Sen blev det fest hos robban, sen drog alla in till stan och där var det riktigt kallt
och jag hade skoskav. Sen tog vi taxi hem och när vi väl var hemma så kom anton, efter
vi hade snackat ett tag så somnade vi vid halv 7. anton drog vi 12 för att käka pizza då johanna
och jag somnade om och vaknade halv 3.. Sen lämnade Johanna mig för att ta tåget
upp till lexand och jag somnade framför tvn igen

Nu ligger jag i sängen men ska strax iväg till hemmakväll och hyra film och köpa godis, det kan ju inte bli bättre!

så det har blivit en slapp nyårsdag och myskläderna är på!


/S


Kommentarer
Postat av: linn

väldigt snygg design måste jag säga

2009-01-03 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0