Onsdag, torsdag, fredag

Det har varit så stressigt dom senaste dagarna så vi har inte hunnit med bloggen. Men nu tänkte jag skriva några rader om de senaste dagarna som gått.. vilket är 3 dagar eller nått? aja

I onsdags var jag med min allra bästa kill-kompis Martin Rosén (åh nej det där lät som att jag gick i dagis eller nått) och vi åkte hem till mig och bara tog det lugt, kolla på tv och prata om allt.


   (avslutningen i 9an)

Torsdag morgon blev det träning från klockan 8 till 10 på World Class för mig och classmate Packe. Eftersom att vi har sovmorgon då och mina bussar inte matchar schemat så hade jag tänkt att träna varje torsdag morgon med honom då.

Idag i skolan hade vi våran redovisning om fördomar, det gick väl sådär eftersom att filmen vi skulle visa inte gick att starta först och sen var det skit dåligt ljud och massa, men det ordnade sig till slut. Men en sak förvånar mig, jag är alltid lika jävla nervös inför redovisningar vem det än är vi ska redovisa det för, jag var jätte lungt innan vi skulle redovisa och allt, men när man väl ställer sig där uppe och folk börjar kolla på en med sina stirrande ögon oh en min som bara säger "snacka klart nu så vi kan gå för det du säger är inte ett dugg intressant ändå". Urs!

Efter skolan åkte jag och sara hem till henne, och jag säger bara Ben&Jerrys! The drug is here.
Sen för nån timme sen åkte vi in till stan och mötte Fille & Lai för att fixa lite grejer.
Kvällen slutade inte alls som "planerat" när vi väl var där inne i stan skulle vi åkt till Robban där folk var och sedan dra vidare, men Sara fick feber idag och mådde inte alls bra och jag tänkte då åka in men ångrade mig i sista sekund och åkte hem. Sitter nu då med min syster som sover i mitt knä och mamma, pappa, min andra syster och Lipton som sitter och kolla på nån film på tv.

haha hoppas du fick kul på snoppfesten hos Robban nu Elin ;) förlåt!!


/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0