Sick

Vaknade imorse och kännde att jag hade fruktansvärt ont i kroppen, tänkte att det var för att jag tränade igår men det var inte nån vanlig träningsvärk. Så jag gick till pappa och sa att jag mådde dåligt och han sa att jag skulle ta tempen.  Och vad hade jag inte om 39 graders feber då... blev att vandra tillbaka till sängen som ett lik. 



Det var då helvetet börja, ena sekunden känndes det som att jag låg bland pingviner i nordpolen, och andra i öknen bland kameler och kaktusar. Jag hatar verkligen att vara såhär sjuk... Jag vakna nån gång runt 1 och då här jag att någon är hemma? Så gar jag till köket och då skriker mamma till, för hon trodde att hon var ensam hemma, och jag trodde att jag var ensam hemma. Mamma ba "vad gör du hemma !? "   "jag har feber och känner mig skit dålig"  "jag med :o" haha så vi gick & la oss i mammas säng och låg där som två lik med lilla lipton i några timmar.. sen gick vi upp och åt och kollade i gymnasiekatalogen tillsammans, för den låg på bordet, måste ha varit milotte min syster som tagit fram den. Haha mamma asså, hon och hennes kommentarer om folket i katalogen xD
Jag älskar dig mamma!

Nu ska jag nog duscha, känner mig inte alls så fräsch.. fast det är väl inte så bra att duscha när man är sjuk? ae men det skiter jag fan i 

/ j 

Kommentarer
Postat av: andreas

hahahah sådär har ju hänt flera gånger, kommer ihåg att hon berättat de att hon trott hon var ensam hemma så kom milotte ut och hon blev livrädd och skrek till :p

2009-01-26 @ 23:19:06
URL: http://aandreasr.blogg.se/
Postat av: johanna

haha jaa det är sant, det var när millan var hemma och mamma inte visste det. mamma höll på att kissa på sig när hon bara såg nån i korridoren i morronrock xD

2009-01-27 @ 13:00:16
URL: http://sjek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0