sjuk- tandläkaren, ming & utbildning

tror ni inte attt jag skulle till tandläkaren 09.40 idag?
och mamma kommer ner 09.30 och skriker på mig,
vi kom ju lite försent, men ärligt.. tandläkaren älskar mig!
kanske för att jag är stammis där..
sen åt mamma och jag på ming, sen när vi kom hem sov jag
i en kvart sen var det brådis till bussen som skulle ta mig till
jobbutbildningen tillsammans med johanna!

jag satt och snorade hela "föreläsningen" och mina ögon rann
stup i ett.. tur att johanna hade med sig nödlösiningen, näsdukar!
så jag satt där med mina näsdukar....penibelt!
inatt kanske det blev 3-4 timmars sömn så jag ska nog dra mig mot
sängen nu.. jag spenderade natten framför oc och jag älskar verkligen
avsnittet "the rainy day" (tror de heter så) speciellt i slutet!!



jag älskar seth! och låten <3


/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du jobba ? (:

2009-01-28 @ 19:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0