Sleepy

Riktigt trött är jag, skolan tog kål på mig idag. Fast det var inte så mycket att göra ändå, men att bara vara där gör mig trött. Tur att klassen livar upp en ibland! ;)

Efter skolan rusade jag till frisören, så nu har jag klippt och färgar håret, klippningen syns inte så mycket hoppas jag för jag skulle bara toppa. Sen när jag kom hem så sprang jag springbandet samtidigt som jag kollade lite på tv (även fast jag höll på att dö av trötthet) men det är ett nyårslöfte som jag måste hålla! ae nu känner jag att tröttheten verkligen tar över kroppen så jag ska kolla på tv nu en stund, kolla om det är något bra. Sen blir det sängen!
Förresten "trötthet" ?? aja ni fattar vad jag menar.




/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0