Söndag igen

Jag hatar söndagar.

Egentligen skulle min innomhus-golfträning ha börjat idag men icke, den börjar nästa söndag. Så jag åkte in med mamma & pappa till stan för att köpa lite saker till mitt rum och sen lite annat till köket och så.

Nu ska jag springa på springbandet till The hills eller ifall det går något annat bra på tv. "bla blabla ett sundare liv, nu ska jag vara nyttig bla bla bla, gå ner i vikt, blablabla" Ja det är väl ungefär så, fast det där med vikt skiter jag faktiskt i, jag går inte direkt och väger mig varje gång jag kollar mig i spegeln eller varje gång jag har ätit på BK.
Nej nog om det nu måste jag leta fram joggingskorna.



Åh nej, skola imorgon.
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0