Tidsfördriv innan jobbet

Baby don't you worry
I'm gon help you fly
Just take me under yo wings,
And we can reach the sky

/ Chris Brown


CHRIS BROWN I STOCKHOLM PÅ FREDAG, ja jag är taggad!


Igår
Skola, helt OK dag. Sen gick jag och issa på "uppdrag" unga mödrar, haha gud alltså!! Sen efter det gick vi hem till Paulina där även Lotta var, och senare efter en stund kom också Fille. Blev att gå ner på stan och äta lite sen skildes alla åt och jag & Paulina gick hem till henne och kolla på tv, prata och mys.


Men nu sitter jag och väntar på att mitt jobb-pass ska börja, vilket det gör om nån minut bara. Ae måste hinna göra en macka innan jag börjar! se ya

/ j

Kommentarer
Postat av: Lis

säger bara CHRIS!

2009-01-20 @ 16:29:43
URL: http://www.liisie.blogspot.com/
Postat av: Anonym

ska du på Chris Brown? :O

oh jag är AVIS!!

2009-01-20 @ 17:07:50
Postat av: Laban

Du verkar ha bra musiksmak, Chris e grym! =) Jag skulle bli jätteglad ifall du hade lust att kolla in min blogg finns nytt från honom där idag. Alltid ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton. Hoppas att du inte blir besviken. Lämna gärna en kommentar. Peace! -uwantit.blogg.se-

2009-01-20 @ 21:24:28
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0