isabelle(!!!) 18 år!

Igår var det en liten 18års fest för iss som fyller 18 idag! så alla säger grattis till
henne.. det började med att johanna och jag skyndade oss hem eftersom bussen
från stockholm landade på resecentrum vid åtta och alla skulle befinna sig hos iss vid
halv nio. när vi kom dit så möttes vi av ett härligt gäng och festandet sattes igång.
roligast måste nog varit med andra ord, ae jag måste nästan lägga upp en video
när vi kör..

När klockan passerat 12 så började det röra sig emot stan..  och jag kämpade och gjorde
vad som helst för att få in issa på krogen.. liksom kul att gå in själv?
det gick visst inte så bra som jag hade hoppats på men sen kom vi tjejer på en
briljant idé, dock så kom inte jag in.. så jag får väl vänta tills oktober.
"men jag fyller ju år, hon kan väl med få komma in?"
"haha, den var bra"

jag tyckte ändå att det var sjukt kul igår men.... ångesten finns där som vanligt

OCH ÄN EN GÅNG SÅ VILL JAG HÄLSA GRATTIS TILL ISABELLE TÖRNQVIST SOM FYLLER 18 IDAG..
SÅ NU SÄGER JAG BARA NJUT AV LIVET, FÖR SNART DÖR DU



/S

Kommentarer
Postat av: iss

hahaha tack sarrebarrenegerskalle! du gjorde min kväll as usual :D jag peppar redan inför oktober! <3

2009-01-25 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0