studiedag


igår åkte vi till annie&fia för att fira fia som fyllt år, trevligt sällskap.
man kan ju inget annat än skratta när man har dessa personer i
närheten, jag hann även måla annies naglar men eftersom människan
hade lite svårt att sitta stilla blev det inte lätt ;)
efter det så hämtade vi upp marcus som varit i trysil,ska jag vara ärlig så
har jag saknat honom :$ frågan är hur jag ska klara mig själv här nere när
han åker till thailand&malaysia och vart det nu är han ska... från februari till
april är jag ensam här i källarn.... eller jag och spindlarna. jag kanske borde
hyra ut marcus rum... någon intresserad?!

när vi kommit hem så kommer issa i full fart.. hon hade fått för sig att ta cykeln
från stan in till mig sissodär en klockan 11 på kvällen.. sjuk är människan
så hon kom hit och vi satt och läste gamla msn konsverationer från henne och mig..
hahah, vilka minnen. och då kom jag på hur mycket jag ville ha sommar igen
sen däckade hon på soffan(som hon älskar) och jag i min säng :L

sen idag då...
jag vaknar klockan 12, går in i duschen, fixar mig, åker till stan,
äter på ming med iss, träffar fille, åker hem till mig, färgar filles hår, ser
på handboll med mamma, och nu hamnade jag visst här
(jag orkade inte utrycka mig så bra... men ni fattar)

och nu hade jag tänkt att gå och lägga mig för imorgon bär det av till
stockholm... och bränning!! (haha, internt)


ibland förstår jag inte människors problem..
du kommer alltid med något nytt som du kan klaga på, HELA TIDEN
sånt gör mig bara så jävla förbannad



puss och hejs

/S

Kommentarer
Postat av: iss

hahahahahahaahahahha, cykeln.

du är knäpp

2009-01-23 @ 11:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0