vilken ohärlig dag

det var ju tänkt att jag skulle gå till skolan idag men när jag
vaknade imorse sa jag för mig själv "ae, jag orkar fan inte"
sagt och gjort... jag stannade hemma

nu sitter jag i mitt nystädade rum... det är typ städdagen här idag
åh så dum i huvudet jag var förut.. jag gick upp på övervåningen
för att lämna min cola som blev kvar från stockholm i kylskåpet
(den var alltså inte öppnad) och lite kläder som jag skulle lägga i
garderoben..
när jag sen öppnar kylen så står jag där och håller i kläderna så tänkte
jag "varför öppnar jag kylen?"
sen när jag skulle lämmna kläderna i garderoben så ligger det en cola där..
ae, nån har varit hemma för länge, så imorgon blir det skola, och jag åker
inte dit själv inte... gissa vem som följer med mig?



you're so beutiful, so damn beutiful


/S

Kommentarer
Postat av: jojo

lollo? :D

2009-01-28 @ 21:20:18
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: LOUISEE

jag följer med dig sis :)´

2009-01-28 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0