det går snabbast såhär

jag tänker inte skriva någon lång text vart jag har hållt hus i veckan eller vad jag har tagit mig till, utan jag gör såhär..
som många bloggare kallar det "bildbomb" men jag vill inte kalla de det, för det låter så töntigt.

jag och fille åkte iväg till varamon. okej vädret ser inte så stabilt ut på bilderna vilket jag inte kan förstå eftersom vi höll på att dö av värmen. badade var och varanann minut och fille puttade mig i det iskalla vattnet, aej jag vill inte veta hur det såg ut. fille blev 5 år igen på bussen.

   

varamon igen. Denna gång med mamma, lollo och fille. Stannade på max på hemvägen och det satt som spiken i kistan. Babben på första bilden drog en snygg pose när jag tog fram kameran

         


Berg. När vi kom hem hoppade linda och jag ner i poolen direkt. Linda var superstolt för hon kunde stå på händer och jag fick magknip på filmerna vi spelade in. (sitter faktist och garvar för mig själv just nu, HAHA)

    

 

alla lollos och mina cykelbilder får vi inte glömma för vi har inprincip bott på våra cyklar denna vecka. Härligt!

    

aej nu hör jag sex and the city låten spelas från lollos tv så jag springer nog upp dit ett tag och stannar där resten av kvällen/natten. Så måste jag packa också, yusch.. jag hatar att packa. Och imorgon drar hela familjen utom louise till landet (marcus ska med, yes) i regnet. gillar det första i den meningen men de två sista orden ogillas.

ajuste. Bilderna är tagna med olika kameror/mobiler därav bildkvalitéterna. Om ni ville veta asså

Nu såg jag också. Det vart visst mer text än det vart bilder, aja

Kiss Kiss /S

Kommentarer
Postat av: stolt svensk

helt sjukt vilken jäkla babb det var på bilden där uppe alltså! nästan snäppet värre en ulrica...

2009-07-01 @ 01:44:18
Postat av: stolt svensk

helt sjukt vilken jädra babb det var på bilden där uppe alltså! snäppet värre än ulrica alltså...

2009-07-01 @ 01:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0