hur trött får man vara?

Haha.. Konstigt nog var det jag som ville kolla på OC. Visst att issa ville det säkert för när jag sa "Du tycker ju inte ens att det är bra!" svarade hon "Det är klart som fan, annars skulle jag ju inte kolla". Fast ibland tror jag att ni gör saker som jag vill, för min skull, bara för att ni är världens bästa vänner. Okej det är lite hitler över mig.

Iaf så somnade jag och issa väckte mig när hon skulle dra hem, hon la på mig täcket och drog. Jag kommer knappt ihåg att hon sa att hon skulle hem.
Men jag sov till klockan 20.00 och nu är jag inte ett dugg pepp på att gå och lägga mig.



Åh nej, vet ni vad jag gjorde? Ni vet en sån här sony ericsson data kabel. Jag försökte sticka in USB-sidan i mobilen, men kom på mig själv efter en halv minut. Okej jag är nog lite trött ändå

Fatta, om tre dagar har vi sommarlov. En hel jävla sommar är vi lediga. Vårat sista sommarlov. Så varför inte göra det till det bästa?


/S

Kommentarer
Postat av: måns erkers

så jääävla skön ju! :D

2009-06-12 @ 11:51:45
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0