ÖLAND

Det blev Öland på midsommar! Vi har typ 100 bilder så jag lägger in en som får sammanfatta allt!




Vi hade det bäst!


Om ni vill se fler bilder hänvisar jag er till facebook där sara har lagt upp lite bilder från trippen till Öland!
En mycket kort sammanfattning:

Onsdag eftermiddag - alla tjejjer möts hos kerstin - åker till ryd - möter grabbarna - drar iväg möt öland - kommer fram runt 9 till campingen - sover i bilen - vaknar - checkar in - sätter upp tält - åker in till borgholm och äter på restaurag - storhandlar mat - tillbaka till campingen - fest - fredag - midsommar - lördag - 1 bil åker hem - vi andra stannar kvar och festar - söndag, vi åker hem!

Därja.. hade jag inte kortat ner det hade det säkert blivit 8 sidor lång.

Men nu känner jag att klockan börjar bli mycket, godnatt!

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0