puerto rico

när mamma och jag gick ifrån ikano-huset till bilen höll jag på att frysa ihäl. Det är så j*vla kallt ute!
varför valde vi att bo i Sverige undrar jag? det var ett evigt snack om vädret från min sida, men utan finväder,
ingen sommar.

Jag vill till puerto rico
Jag vill ha värmen. Jag vill kunna sitta och dricka drinkar lagligt. Jag vill snacka usel spanska med spanjorer. Jag vill ragga på danskar (hahaha, internt). Jag vill spendera tid i paradiset med mamma och syster. För visst hade vi det jävligt bra?

Här är en film som min syster har gjort från resan. Och jag bjuder, för jag tror inte att det finns en enda bild/film snutt som jag ser lite bra ut på. Men vi levde livet!   (och så vill jag tillägga att Youtube är bäst på att välja bilder till klippen, FY)




anledningen till att jag säger "oh shiit asså" i slutet är för jag går baklänges i vattnet och trampar på en sten så att jag är jävligt nära på att ramla. Och anldenigen till attt jag låter som en fjortis..... aej den vet jag inte


/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en fjortis

2009-06-16 @ 17:17:03
Postat av: Anna

Är filmen från Puert Rico lr? När var du där?! :)

2009-06-18 @ 17:09:29
Postat av: sara

svar anna: aa det är den, i februari det här året

2009-06-21 @ 20:40:39
Postat av: Anonym

saknar<3

2009-06-27 @ 18:45:36
URL: http://louiiseek.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du skriva alla låtar som va med i filmen :)?

2009-07-15 @ 12:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0