Sista dagen

Förra onsdagen, dagen då vi åkte till öland jobbade jag min sista dag som golftränare för sommaren. En spelare i lhc, eller rättare sagt en målvakt i lhc vid namn Cristian Engstrand vistas nu på Linköpings GK för att på endast 1 månad bli singelhandikappare. Är detta möljigt? Ja, det undrar vi alla. Man kan följa detta på www.linkopingsgk.se om man är intresserad.

Själv saknar jag mina småbarn som jag tränade varje måndag och de som jag tränade på golfveckan.




Står där mitt bland barnen i mitten, alla är från 7-10 ungefär och jag ser inte ens lång ut? Vad händer?


Christian Engstrand




Idag vaknade jag upp av att mamma ryckte av mig täcket och sa att jag hade 1 timma på mig sen skulle vi in till stan. Tanken var att hon skulle släppa av mig hos sara men det blev ändrade planer. Istället följde jag med mamma, lotta och sanna min kusin till Söderköping där det blev shopping och Smultronstället. Sanna och jag tog oss också utmaningen att gå upp på berget som jag inte minns namnet på som är mitt emot Smultronstället. I 26 grader varm stekande hetta i 90 graders vinklad trappa uppåt kan jag lova att det var jobbigt. Men vi klarade oss till toppen. Great!




Somnade i bilen påväg hem sen, undrar varför? Satt uppe och väntade på min korkade syrra som fick bensinstopp klockan 2 inatt. Så hon kom hem kvart över 3 ungeför och inte förns då kunde jag somna. Tack syrran :)

Så eftersom att min sömn inte var allt för lång inatt så sitter jag här döööötrött som vi ösköttar skulle säga.

Godnatt.. aej inte riktigt än kanske. Blir film eller något, men sen sängen för imorgon ska jag upp tidigt igen. Blir stan med Sanna sen ska jag träffa Sara senare. Golfträningen får jag ju inte missa heller.

Aja, CIAO! / j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0